Byte av foder

G

glee

Vad är viktigt att titta på?

Det jag ger nu funkar jättebra, det innehåller 25% protein och 18% fett.. det jag funderar på att byta till innehåller 23% protein och 16% fett.

Båda har ris som första ingrediens och innehåller inte spannmål.. men kan det finnas några andra ingredienser som är viktiga att titta på?

Sv: Byte av foder

Såg att det lät dumt. :D Det jag ger nu kostar 500 kr för 15 kg och är franskt, det jag vill byta till kostar 390 kr för 15 kg och är svenskt.
Så det är både för priset och miljön.

Aha förstod att det var något sådan..

( ps, du får gå online någon dag så vi får prata staff )

Jaa, jag glömmer ju alltid logga in på msn.. :D Hur går det?

Liknande trådar

Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 934
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 194
Senast: Myrten
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 437
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 210
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar