byta stallplats

Sv: byta stallplats

Ja, det måste du göra. Finns det andra tränare där? Isåfall räcker det nog att ringa, annars måste du nog göra en vägbeskrivning. Ring Seymour och fråga.

All förändring på träningslista och även då uppstallningsplats ska rapporteras till din hemmabana. Här i norr är dom nu ute och besöker alla proffstränares uppstallningsplatser, för att sen ta oss amatörer.

ok, stallplatsen har redan två amatörtränare och är ett gammalt proffsstall, så det är godkänt osv. Ska prata med "sekkis-tanten" i stallet...

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: MayGrace
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Falsterbo Horse Shows ordförande Jana Wannius konstaterar att vi lever i en ny värld. Ridsporttävlingen byter namn till Al Shira’aa... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 974
Senast: fio
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
23 806
Senast: Nevermind
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
538
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka