byta stallplats

Sv: byta stallplats

Ja, det måste du göra. Finns det andra tränare där? Isåfall räcker det nog att ringa, annars måste du nog göra en vägbeskrivning. Ring Seymour och fråga.

All förändring på träningslista och även då uppstallningsplats ska rapporteras till din hemmabana. Här i norr är dom nu ute och besöker alla proffstränares uppstallningsplatser, för att sen ta oss amatörer.

ok, stallplatsen har redan två amatörtränare och är ett gammalt proffsstall, så det är godkänt osv. Ska prata med "sekkis-tanten" i stallet...

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
18 621
Senast: Piaff
·
Hemmet Jag flyttar in i min nya lägenhet idag, och kylskåpet luktar illa 😖 finns det några fler knep än ättika för att få bort det? Är...
2
Svar
24
· Visningar
1 350
Senast: hastflicka
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
592
Senast: seahawk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama