Byta namn på twitter

FadeAway

Trådstartare
Alltså hur får jag bort mitt egna namn från twitter. Inte mitt användernamn utan alltså mitt vanliga. Jag har googlat men lyckas inte få fram någon ruta. Har ett lite för ovanligt namn och har blivit hittad för många gånger innan.
 
Alltså hur får jag bort mitt egna namn från twitter. Inte mitt användernamn utan alltså mitt vanliga. Jag har googlat men lyckas inte få fram någon ruta. Har ett lite för ovanligt namn och har blivit hittad för många gånger innan.
Själva "@nicket" tror jag inte du kan ändra, men det du kallas på twitter ändrar du genom att gå in på din profil och klicka på ändra profil.
 
Själva "@nicket" tror jag inte du kan ändra, men det du kallas på twitter ändrar du genom att gå in på din profil och klicka på ändra profil.

Nicket går att ändra men det är inte det jag vill. Jag hittar ingen ändra profil. Går jag in på information om konto finna massa grejer men däremot inte namn.
 
Jag kan "ställa in profil" och lägga till bilder och tagga var jag bor. Jag vill vara anonym vilket verkar vara avsevärt krångligare än vad jag kunde ana.
 

Liknande trådar

Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
268
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 041
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
634
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 083
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp