Byta avmaskningsmedel..?

Sv: Byta avmaskningsmedel..?

EL3 o LL3. Säkerhetsmarginalen är förhållandet mellan farlig dos o effektiv dos.
Har inte siffrorna i huvudet o det finns dessutom finns de lite olika siffror. Av I kan man utan risk ge åtminstone 10 ggr till en frisk häst, av C kanske ett par gånger.
PL

Sv: Byta avmaskningsmedel..?

På vilka grunder fick du nej ????? *ställer mig högst frågande* Varför är det mer viktigt att tex Mike ska spika en tråd om lädervård som inte är livshotande för en levande varelse ?? Kanske fel moderator här...vad vet jag *blev sur*

(vet jag ska ta det via PM, men gjorde inte det nu)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 837
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 045
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 874
Senast: Lhas
·
Hästvård Jag är inne på att byta stall till min häst pga hagarna. De är dränerade men det är ändå lera nästan till knäna, magen ballar ur totalt...
2
Svar
27
· Visningar
2 370
Senast: Emine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att inte vara så sentimental
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • ChatGPT