Förmodligen för att stallägaren inte vill ha spring runt sitt hus/gård sena kvällar.Men hjälp, varför har man såna regler?
Visst om det är ridskola och hästarna har behov av att slippa spring i stallet, men privatstall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen för att stallägaren inte vill ha spring runt sitt hus/gård sena kvällar.Men hjälp, varför har man såna regler?
Visst om det är ridskola och hästarna har behov av att slippa spring i stallet, men privatstall?
Men hjälp, varför har man såna regler?
Förmodligen för att stallägaren inte vill ha spring runt sitt hus/gård sena kvällar.
Dumheter med andra ord.Här var det varken en ridskola eller stall i anslutning till bostadshus. Anledningen som gavs var att klockan 20 skulle hästarna sova, så då skulle det vara tyst och släckt i stallet.
Här var det ingen som bodde i närheten utan ett kollektivstall där kvällsfodringen skedde klockan 20 och sen fick inga hästar störas-supertrist jag red dock efter denna tid iaf då jag ofta tog på mig kvällsfodringen för att få slippa stressa och få vara ensam i lugn och ro.Förmodligen för att stallägaren inte vill ha spring runt sitt hus/gård sena kvällar.
Har vi varit i samma stallHär var det varken en ridskola eller stall i anslutning till bostadshus. Anledningen som gavs var att klockan 20 skulle hästarna sova, så då skulle det vara tyst och släckt i stallet.
Jag tackade nej till ett sådant stall eftersom det skulle innebära stress för mig.Förmodligen för att stallägaren inte vill ha spring runt sitt hus/gård sena kvällar.