Bygga stall

Krati

Trådstartare
Vad är egentligen billigast? Bygga med lösvirke med hjälp av snickare, alltså inte göra något själva. Eller köpa ett "färdigt stall" som kommer i moduler typ?

Vi vill ha ett stall med tre boxar, spolspilta och ett rum för sadlar och foder.

Har någon köpt ett färdigt stall någon gång? Vad gick det på? Och om någon byggt med lösvirke med hjälp av snickare, vad gick det på?
 
Jag har inte begärt pris på stall, men väl på friggebod/stuga. Det blev klart billigare med byggfirman och lösvirke än färdig byggstats.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
949
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 101
Senast: mamman
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 805
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 563
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp