Bygga sjukhage utan 'pinnar/stolpar'? hjälp!

isa__

Trådstartare
Jag måste bygga sjukhage till Lillan nu och vilken tur, INGA riktiga "pinnar/stolpar" har man...
Vill inte ha lillan i box 4 veckor känner jag :crazy:
Så till saken, kan man bygga med annat?

Alla hjälp och tips önskas! :bow:

Sv: Bygga sjukhage utan 'pinnar/stolpar'? hjälp!

Har du hinderstöd funkar ju det att dra stängsel i, men kan du inte köpa några trampstolpar??? De är ju inte så vårdslöst dyra och om du skall ha en sån liten hage ...
Har själv investerat i sådana. Bra att ha när nån stolpe går sönder på vintern och det är tjäle, då kan man trampa ner en sån, Ibland iaf:)

jaha, sån! tack:idea:
Vet du om dom går att köpa på granngården?

"trampstolparna" finns på granngården köpte mina där kostade runt 100-lappen för 10 st.
de är enkla och bra ,bara trampa ner och trä på tråden.
/K

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 413
Senast: Ridinglady
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 521
Senast: Piaff
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 849
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
15 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat