Bygga ryggmuskler

F

flummdumm

Jag har inte orkat med att rida lika ordentligt som vanligt under vintern då det har varit så himla kallt och min ponny har tappat endel ryggmuskler. Nu ska vi sätta igång och bygga upp musklerna igen och jag har börjat fundera på vilket som är det bästa sättet att bygga just ryggmuskler på. Jag fick upp klättring och jobba bommar i huvudet. Men tänkte bara höra mer er bukare, vilka är era bästa tips för att bygga ryggmuskler, muskler i allmänhet och kondis på era pollar?? :bump:

Tacksam för svar :bow::bow:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 711
Senast: Calmiche
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på 10 år, varmblod som är grundriden och inkörd. Älskar arbete. Med värmeböljan som varit (är) har dock motionen...
Svar
6
· Visningar
1 498
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka