A
AusboCaligula99
Sv: Bygga ryggmuskler med att gå i form.. hjälp!!
Om ni fattade rätt så betyder det att bara för att jag är vän Med Ida så håller jag inte helt och fullt med henne i allt, vi tränar våra hästar på olika sätt!
Men kan vara vänner för det.
Mvh Linnea
Hmm... jag har känt Ida (WonkyDonkey01) i snart 3år, och vad jag vet så har hon oerhört välmusklade och fräsha hästar... visserligen kan det vara lite svårt att förstå vad hon menar ibland... men man kommer längre på en positiv och trevlig attityd än en dålig och negativ attityd.
Jag själv tycker att "TS" elr vad ni kallar henne borde ta hjälp av en kunnig tränare, hör med lite hästfolk i trakten och se om du hittar ngn som verkar vara bra, och det räcker med att man rider för denne 1gång i månaden.
Jag vet ju själv hur det känns när pengafickan är liten!
Men att rida på plöjda åkrar och klättra mycket är muskelbyggande för rygg & bakdel. Och jag tycker att du borde fokusera på det du KAN och göra det bättre innan du börjar kräva för mycket av dig själv och hästen, för utan kunskaperna så kan det bli farligt.
Mvh Linnea
Om ni fattade rätt så betyder det att bara för att jag är vän Med Ida så håller jag inte helt och fullt med henne i allt, vi tränar våra hästar på olika sätt!
Men kan vara vänner för det.
Mvh Linnea