Bygga lösdrift vad krävs???

ishmanda

Trådstartare
Hejsan
Jag funderar på att bygga om en del av vårt garage till lösdrift för min och en annan pålle. Vad krävs?? Är det någon myndighet som behöver kontaktas om tillstånd och sånt?? Hur gör jag enklast med gödseln?? Snälla hjälp mig, jag vill så gärna ta hem min älskling!!!

Kram Sofie

Sv: Bygga lösdrift vad krävs???

Kolla med miljö & hälsa samt byggnadskontoret på kommunen så att du får ha hästar där överhuvudtaget.
Enklast men inte billigast är om det finns något företag som du hyr container av och som kommer och hämtar den hos dig.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
13 541
Senast: Blyger
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 138
Senast: QueenLilith
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka