Bygga egna hinder!

F

famina4ever

Jag vet att det finns många sådana trådar, men dom flesta är gammla och där kommer det alldrig nya bilder mm. Så här kan du dela med dig av dina kunskaper. Alla sorters hinder även terräng hinder är till stor nytta att skicka in bilder på! Bilder på mina hinderstöd kommer snart ;)

Sv: Bygga egna hinder!

Mitt hinderstöd. Man ser nog ganska bra på bilden hur det är gjort, men om du vill veta så skriv det här så skriver jag beskrivning :)
Bild:
27996656.jpg

Sv: Bygga egna hinder!

pic_show_id28002081.html

Grinden har jag gjort,ska måla de vågräta plankorna vitt och de lodräta i rosa,eller rött elr liknande :P

Vad tycks ?

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 177
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 435
Senast: Svartkatt
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar