Bygga egna hinder!

Faust_86

Trådstartare
Hej!

Vi får eventuellt chansen att bygga lite egna hinder på ett ställe i närheten.:bump:

Vad skulle ni rekomendera för hinder och vad är lätt att bygga??

Har ni kanske bilder på era favorit hinder?

Vi håller inte på med fälttävlan eller så mest för att det är kul hoppar vi lite ute..

Det måste vara rivbara hinder som man kanske kan flytta lite på...

Så fram med alla bra tips och blider! :bump:

Sv: Bygga egna hinder!

Om de skall vara rivbara och flyttbara så har du nog hamnat på lite fel tråd.....:devil:

Jag och en kompis byggde en liten bana för några år sedan. Det bestod mest av naturmaterial som vi hittade. Vi hade också lite gammalt hö som vi byggde av. Det var väldigt enkla hinder. hade också ett vatten som vi la en bom över och hoppade. det fanns lite stockar och så. Det är bara att låta fantasin flöda:D Det finns ingenting som är fel:D

Senast ändrad:

Om de skall vara rivbara och flyttbara så har du nog hamnat på lite fel tråd.....:devil:

haha, ser nu att det ser lite roligt ut...:angel:

Menade mera att jag kan inte bygga fast hindrena Typ västa banken, eller så.

Och visst, en stock är inte rivbar men, andra bra tips på hur man kan göra hinder som är av lite säkrare modell och kanske höj/sänkbara...

Ingen som har bilder på hemma byggen??

Stockar, nedfallna träd (typ granar), höbalar, staket (fast kanske rivbart istället för ett riktigt staket...). Kolla runt vad du hittar, kan hitta på rätt mycket med lite fantasi (vilket jag dock inte har mängder av, haha).

Hej!

Vi får eventuellt chansen att bygga lite egna hinder på ett ställe i närheten.:bump:

Vad skulle ni rekomendera för hinder och vad är lätt att bygga??

Har ni kanske bilder på era favorit hinder?

Vi håller inte på med fälttävlan eller så mest för att det är kul hoppar vi lite ute..

Det måste vara rivbara hinder som man kanske kan flytta lite på...

Så fram med alla bra tips och blider! :bump:

Plank är lätta at bygga. Sen stöden är ju inte så svåra dom heller... Jag har några hinder så jag kan försöka fixa lite bilder:bump:

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
1 409
Senast: Lutten
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 787
Senast: mamman
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 182
Senast: Rosett
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 212
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol