Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har tänkt börja bygga lite hinder snart (kanske redan något i morgon)
såg att tråden var väldigt gammal men kanske nån som åxå har tänkt dra igång med hinder bygge snart?
Mitt hinderbygge tar aldrig slut, får ett ryck varje vår.
Jag fick ju förfrågan om att sälja mina hinder så jag sålde alla i höstas..
Så det är väl bara att sätta igång och göra nya igen.
Nu börjar det ju bli vår och då brukar alla hinderbyggen dra igång igen, är det någon som har börjat eller har planer på några nya hinder i år?
jag har bommar ligger på tork på höskullen så jag ska börja lite smått nu i helgen tänkte jag.
jag hade planerat att bygga ordentliga hinderstöd i år(sånna av ihop limmade/spikade plank så det är hål i dem, typ...) men fick 4 safty system hinder i födelsedags present så ska bygga "sockerbitar" i år istället ^_^.
Klart det ska byggas hinder i år! Förra året byggde jag ju en grind.. Funderar på ännu en grind, några plank & fler cavaletti stöd.. Skulle behöva tips på titthinder också!!
Vad fint! Svetsar du fötterna själv? Vad kostar dom i material? Min sambo kan svetsa nämligen..
Gör du dina bommar 3m långa eller? Fin grind! Vill också göra en ny i år! Spikar eller skruvar du ihop grinden? Ser den likadan ut från andra hållet? Eller har du bara en längsgående på ena sidan? (Svårt att förklara.) Min grind blev så himla tung som jag gjorde sist. Vill göra ett lättare altenativ denna gång!
Själva svetsningan får min sambo stå för. De är gjorda i järn, aluminium är svårare att svetsa, man behövde andra grejor till det om jag förstod rätt
Mina bommar är 2,60m långa.
Grinden är spikad för jag hittade ingen skruv som var lagom, annars är det nog bättre att skruva.
Grinden är gjord av läkt som vi fick även när vi bytte tak på huset, den är dubbel så den ser likadan ut från båda håll.
Den blev inte alls tung, är nöjd faktiskt!
Det är massor som är inne o tittar i tråden men ingen som skriver något?
Jag har grundmålat idag så imorgon ska jag börja måla färg så till helgen kan ni få se bilder på det jag byggt.
Hundträning
Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.