H
hercules
Sv: Bygga egna hinder???
gud så fina!!
gud så fina!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det är bättre att ha störe kontakt med marken.. har du bara ändarna i så måste alla fyra vara på samma nivå, är det en grop under en del så vickar hela skiten.. men med mer markkontakt så kan det vara gropigare..Nu ska jag hoppa in här också. Första omgången hinderstöd ska tillverkas och utvärderas. Jag tänkte göra foten där hinderstolpen är 5-10 cm ovanför marken och enbart slutet på de fyra brädorna som kontakt till markytan. Det borde ge mig möjlighet att ställa stöden på ojämn mark utan att de ser snea ut eller välter.
Men efter lite mer funderingar såhär 4 timmar senare jag köpt in dem så skulle det kanske varit bättre att inte använda en 9x9 tjock stolpe, det lär ju väga massvis. Men jaja! Utvärdera först, massproducera det bästa sen :P
du kan ha dem under hinder också.jättesmart!
Här kommer dom:
Det var svårt att såga hacket på mitten med vanlig såg så det ser lite missbildat ut Men nöjd är jag iallafall
cavalettibockar skall bara nöja upp bommen någon decimeter, så du kan ta 2st 2,5dm långa brädbitar och foga ihop dem som ett X så har du cavalettistöd.. =)kl, hur höga bör kavalletti (stavning?) stöd vara?
tänkte göra vanliga X stöd med en platta i botten, men är inte riktigt säker på hur höga de ska vara :/