Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avskyr sånt! Det problemet finns turligt nog inte på de två som jag varit på utan bra plats vid kassornaJag har varit in två gånger och avskyr att man får gå som i en fålla, inte kan gå ut när man vill. Jag hamnade bakom en person vid kassan som tog jättelänge i kassan och eftersom det var så smalt fick jag och flera med mig vänta på att han skulle bli klar innan vi kunde gå ut ur butiken - utan att ha handlat något. Stå i kö om man ska köpa något är ju en sak, men att inte komma sig ut annars. Nä, dit går jag inte mer.
Jag tror det är NormaltJag går in ibland men känner mig ganska neutralt inställd till dess existens
Jag har varit in två gånger och avskyr att man får gå som i en fålla, inte kan gå ut när man vill. Jag hamnade bakom en person vid kassan som tog jättelänge i kassan och eftersom det var så smalt fick jag och flera med mig vänta på att han skulle bli klar innan vi kunde gå ut ur butiken - utan att ha handlat något. Stå i kö om man ska köpa något är ju en sak, men att inte komma sig ut annars. Nä, dit går jag inte mer.