Buskörning

R

roslagen

Måste bara visa bilden på lugnet före stormen, så här lugnt och sansat gick det i början av dagens tur och strax efter denna utsiktsbild fick råttan totalt frispel:eek: och bockade iväg som värsta rodeohästen.
Han har vart lite hängig under nästan två veckor men nu är han i finemangform igen.:bow:
ATT00046.jpg

Sv: Buskörning

Ja det är skönt att han verkar må bra igen, är väl förstås lite jobbigt när vinterkappan ska av. Bytte faktiskt huvudlag och bettsling oxå, utan skygglappar gav jag mig ut på vägarna med denna rodeohäst som orsakar trafikstockning vart han än befinner sig:p

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 495
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
492
Senast: cassina
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 009
Senast: Mabuse
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 975
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka