Burghley cross-country boots?

Camomill_

Trådstartare
Håller på och letar efter ett par bra bakskydd till terrängen och då stötte jag på ovanstående skydd inne på horze. Nu är min fråga om ngn har/haft sådana skydd och om det är ngt att rekomendera?
Tkr att de liknar News skydden men till ett lite liknande pris ;)

Sv: Burghley cross-country boots?

De liknar inte alls NEW skydden. Dessa skydd är mycket tunna och gjorda i plast. NEW skydden är gjorda i ett helt annat material och har skyddande skenor som skyddar senan i fram för slag och skenbenet i bak.

Om du ska köpa billigare FT-skydd så köp åtminstone Picasso skydden men annars rekommenderar jag dig att försöka hitta begagnade NEW skydd.

Lycka till men tumma inte på säkerheten för hästen!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 993
Senast: lizzie
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 022
Senast: NotlikeI
·
Hästvård Börjar bli väldigt frustrerad över våra problem med strålröta, har aldrig stött på såhär långvariga problem med det förut och skulle...
2
Svar
22
· Visningar
8 853
Senast: Skywalker
·
Hästvård Jag blir inte riktigt klok på min hästs mage och tänkte nu höra om någon har liknande erfarenheter. Börjar med en liten (halvlång)...
Svar
11
· Visningar
3 133
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023