Buketräffar med hund?

evis

Trådstartare
Anordnas det några såna?

Jag skulle gärna vilja träffa andra likasinnade för en liten buketräff med hund, kanske gå en promenad och sedan fika någonstans på lämpligt ställe, tillsammans med hundar. Promenadsällskap säger jag aldrig nej till, det är dessutom extra kul att upptäcka lite nya promenadvägar och områden tillsammans med vovvan.

Det borde väl finnas massa Bukefalister med hund här i Umeå? :)

Sv: Buketräffar med hund?

Jag har hund, tycker att de vore jättekul att träffas och gå en promenad så jag anmäler mej som intresserad :)

Likaså jag.
Både jag och Uno gillar nya bekantskaper och promenader :)

Är dock bortrest 20-31 mars

Jo jag är också bortrest fram till 2/4, hursomhelst är det ju inte så himla kul promenadväder just nu, men där i början på april brukar det ju börja tina fram. Tips på område att testa? Var bor ni? Var brukar ni promenera? Det vore så kul om man kunde ha en promenad var så att säga :).

Tror Minna skulle få en chock över lilla Uno :D

Jo jag är också bortrest fram till 2/4, hursomhelst är det ju inte så himla kul promenadväder just nu, men där i början på april brukar det ju börja tina fram. Tips på område att testa? Var bor ni? Var brukar ni promenera? Det vore så kul om man kunde ha en promenad var så att säga :).

Tror Minna skulle få en chock över lilla Uno :D

Jag bor vid Universitet på Ålidhöjd.
Brukar mest promenera runt nydalasjön och uppe vid Mariedal/Mariehem vid bräntberget.
Är öppen för varsomhelst i Umeå dit jag kan ta mig med buss/promenad.

Alla stora voffsar brukar tycka Uno är väldigt konstig liten prick :p

Jag bor på Teg men brukar ta bilen och åka till nydala och gå runt sjön jag med :)
Eller så går jag nere på bölesholmarna (eller vad det heter), helt perfekt där, man har lååång utsikt så man kan utan problem ha hundarna lösa och så!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 593
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 964
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 727
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka