bumpo
Trådstartare
I Vänersborg? Lite förenklat så far du Vänern åt norr, Trollhättan åt söder, Uddevalla åt väst och Vargön/Gaddesannar åt östDär är jag totalt vilse,![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Vänersborg? Lite förenklat så far du Vänern åt norr, Trollhättan åt söder, Uddevalla åt väst och Vargön/Gaddesannar åt östDär är jag totalt vilse,![]()
Ne i trollhättan. Vänersborg hittar jag bättre i.I Vänersborg? Lite förenklat så far du Vänern åt norr, Trollhättan åt söder, Uddevalla åt väst och Vargön/Gaddesannar åt öst![]()
Kan efter den 19,de, vågar inte köra för långt innan jag gjort hjulinställning.Sååååå när vill vi träffas?
Men låter väl bra? 20e är en torsdag va?Kan efter den 19,de, vågar inte köra för långt innan jag gjort hjulinställning.
Men näe vad trist. Funkar inte med tåg heller?Jag måste tyvärr avstå, min bil strular och kommer inte bli fixad förrän i april.![]()
Många dagar är jag inte så bra på att åka kollektivt, ångest och sånt. Men jag jobbar på det, men blir lite mycket med både kollektivt och träffa nya människor samma dag.Men näe vad trist. Funkar inte med tåg heller?
Anade att det var nått sånt. Vi får helt enkelt ses en annan gång.Många dagar är jag inte så bra på att åka kollektivt, ångest och sånt. Men jag jobbar på det, men blir lite mycket med både kollektivt och träffa nya människor samma dag.