Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klädkod? Vi ska träffas och ha kul, inte gå på lokal liksom!Öhm bara för att... klädkoden är den typ välj själv?
Kan ha vissa problem att få tvättid innan jag ska åka då det är 18 lägenheter på en tvättstuga och många bokar hela dagar.
Jag föredrar ju bekväma kläder som typ shorts och kanske mjukisbyxor om det blir kallt sen
Öhm bara för att... klädkoden är den typ välj själv?
Kan ha vissa problem att få tvättid innan jag ska åka då det är 18 lägenheter på en tvättstuga och många bokar hela dagar.
Jag föredrar ju bekväma kläder som typ shorts och kanske mjukisbyxor om det blir kallt sen
Klädkod? Vi ska träffas och ha kul, inte gå på lokal liksom!![]()
Eller ha wet t-shirt contest med sig själv!Det finns ingen klädkod
plus att värdinnan brukar lukta Eau de Skogsbrand
![]()
Det är bara lite förvirrande för vissa!Jag har förstått att trekvartsbyxor är big no-no dock...![]()
Jag har förstått att trekvartsbyxor är big no-no dock...![]()
Eller ha wet t-shirt contest med sig själv!![]()
Alltså, han har inget val, har han inte fattat det än?Det kan ställa till med vissa problem om särbon är närvarande. Dock har han lovat att (om han är här) försöka sätta sig in lite mer i vad som gäller när det kommer till sommarbenbeklädnader
![]()
![]()
Alltså, han har inget val, har han inte fattat det än?![]()
![]()
JajajajaJodå, det har han visst. Jag förstår verkligen, det är inte klassjubileum så ofta och han träffar dem väldigt sällan.
Jajajaja
![]()
Såklart!!@Ninnurur kan man haka på när ni äter i Gävle?![]()
Jag kan tjata åt digJa, alltså... det är ju inte som att jag inte vill ha honom härDäremot tjatar/pressar jag inte, som en god flickvän #präktig
![]()
Lakan, örngott och påslakan tar jag med mig men jag är tacksam om jag får låna en kudde och ett täcke. Sovsäck finns ej i mitt liv.Just ja, om de som ska låna sängplats här tar med sig sovsäck el dyl är jag tacksam, det blir ju mindre med tvätt (vilket inte är min favoritsyssla...). Givetvis förstår jag om det inte går och det finns sängkläder/täcken/kuddar
![]()