Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ingen ska med dig så kan ju vi samåka från Arboga.Hur var det @Sonic76 skulle du vara med? Och vilken väg åker du isf (har inte koll på var du bor...) Jag åker från Mariestad så om det passar kan vi kanske samåka? Eller om någon annan av er åker den vägen?
Det var ju det där med datumen. Visserligen första semesterveckan, men den 8 ska jag ta med pappa, hans farbror och kusin till Skebobruk i Roslagen, där släkten kommer ifrån och gammelfarbror är född. Farbror är 90+ och förövigt bästa och äldsta boulespelaren i nedre Dalarna, så vi tänkte pumpa honom på info om vad han kom ihåg från Skebo. Gjorde likadant med min farfar (dvs hans bror) för nästan 20 är sedan precis innan han dog.
Sedan kanske jag inte är så munter den 7, i värsta fall har grå fått galoppera vidare till de gröna ängarna.
Annars kan jag varmt rekommendera @athena_arabians place. Det finns massa spännande saker där!
Ps Har du sålt frysen dyrt än? ds
Frysen är kvar för jag har hoppat runt så mycket men snart åker den ut på Blocket!![]()
En frys? Till salu?
Men mullinuff vilka ulliga gullisar!Hönsen är gnälliga och vill inte värpa eftersom en en drake ligger och väser under deras reden, så jag kanske inte kan ta med mig några ägg.Det är åtminstone tur att draken har söta bebisar.
![]()
Är det för sent att anmäla sig för räkor?
Och jag lyckades spärra tideboken så kommer från jobbet lite tidigare än vanligt och dessutom behöver jag inte åka kl. 6 vilket innebär att jag kan sitta uppe och snöra lite längre in på natta![]()
Jag är lite avis på er alla! Hade så gärna träffat er!
MEN ett sto som ska föla och en Falsterbovecka kommer emellan. Ha det nu så otroligt kul!