Buketräff hos athena_arabians

Just första helgen i Juli är barnvakten bortrest, och jag antar att barnfritt är bäst? ;) annars så kan jag när som!

Jag kan spela Arja Saijonmaa Högt över Havet dessutom som krydda på moset. Dvs underhållning ingår i bilfärden.

Här i byn är det stor risk att snubbla över (eller snarast krocka med, han är ju rätt lång) Lasse Berghagen :D Han kommer att ha Allsång i Svärdsjö på Gammelgården 4:e juli för de som är intresserade. Förra året var det typ 4000 pers där O_o O_o

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 736
Senast: qitis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 294
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka