Buketräff eller liknande i Lund?

Martina_m

Trådstartare
Vet väl inte riktigt vad jag är ute efter, men någon typ av träff med andra hästmänniskor eller nåt sånt.

Jag är nyinflyttat i Lund, och har ingen koll på läget när det gäller typ någonting.
Jag har hästen inhyrd i ett mkt bra stall, men det är inte så många människor som är där när jag är där. Och jag känner mig väl kanske lite sällskapssjuk :p. Jag som är van att ha min häst på ridskola där det så gott som alltid finns någon att snacka med.
Jag är nyfiken på hästvärlden i Lund med omnejd. Hade velat träffa lite hästnördar i närheten :).

Någon som känner sig manad att dela med sig av vänskap och hästinfo över något glas vin och lite mat någonstans kanske?

(Tanken är att det blir EFTER jul)

Jag kan absolut tänka mig att träffas och prata häst. Bor inte i Lund men tre mil därifrån och Lund är min närmaste "storstad". :)

Smart! Carl Hester kommer ju till Flyinge i början på januari. Men det är kanske lite overkill, då vill man ju lyssna :p

LCR har säkert lite kul grejer gissar jag?

Jag är på!

Och dristar mig till att slänga ut ett förslag på datum: Lördag 31 Januari - Bu eller bä? :D Inser att jag även kan nästa lördag 17/1 men det är kanske väl tajt på?

Jag är på!

Och dristar mig till att slänga ut ett förslag på datum: Lördag 31 Januari - Bu eller bä? :D Inser att jag även kan nästa lördag 17/1 men det är kanske väl tajt på?

Nästa lördag vet jag att jag kan. Därefter är allting väldigt oklart eftersom jag från och med måndag är utlånad till häktet och inte har fått något schema förutom för introveckan.

Kul! Den 17e ska jag vara i Malmö ren och prydlig vid 17.30, så i så fall på dagen. Den 31e är jag än så länge helt ledig.

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 711
Senast: LovingLife
·
Relationer Varnar ifall det blir luddigt, vill ventilera lite. Är det fler än jag som kan känna sig så otroligt ensamma, speciellt under högtider...
Svar
18
· Visningar
3 034
Kropp & Själ Jag har för mig att jag berättade om detta i höstas, men nu hittar jag inte tråden. Hur som helst så började jag under hösten att få...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
22 579
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan man sörja någon som fortfarande lever? Kan man sörja en relation man aldrig fick? Varning för långt och deppigt inlägg. Jag är inne...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10