Aha okej!Well, samtliga som faktiskt fick en plats i riksdagen var väl med och fattade beslutet, men det borde enligt andra förankrats vidare om jag förstått det rätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha okej!Well, samtliga som faktiskt fick en plats i riksdagen var väl med och fattade beslutet, men det borde enligt andra förankrats vidare om jag förstått det rätt.
Och jag kan köpa att man kanske å ena sidan gått med om att samarbeta till viss del med SD för en "borgerlig" regering, men samtidigt blir lite chockad av allt de gått med på...Aha okej!
Men fanns ett löfte till Heidi? Enligt UK eller HF finns inget.En svart dag i Sveriges historia då en blå regering med brun politik röstats fram. Mitt enda hopp är att det inte går att hålla ihop det i fyra år.
Kan någon komma på något positivt drag hos UK? Pratade härom dagen med en som tidigare tillhört hans sida i politiken, fram tills de la sig platta för SD, som tog upp att han framstår som så opålitlig. Det värsta är förstås löftet till Hedi Fred, men hela framtoningen är en lismande person som säger saker som låter bra i sunden men som antingen inte stämmer eller inte hålls.
Men hur tusan kan man välja in den här snubben Helt otroligt bara för att det var ett tag sedan och inte precis nyligen så är det ändå helt befängt hur han har kunnat bli vald till oppositionsråd
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/forsta-motet-i-regionfullmaktige-med-nya-styret
Jag tror inte helier han håller måttet.Han får nog jobbigt om han förväntar sig stöd av sin med-SD:are från Avesta... det är en imbecill som inte ens klarar av att komma med en oppositionsbudget på kommunal nivå som innehåller siffror!
Jag tror inte helier han håller måttet.
Men retoriken, den är i klass med, ja SD.
JaHade "inkompetent" passat dig bättre?
Väldigt bra t.o.m.
Undrar vad plåstret i pannan kommer sig av förresten?Han får nog jobbigt om han förväntar sig stöd av sin med-SD:are från Avesta... det är en imbecill som inte ens klarar av att komma med en oppositionsbudget på kommunal nivå som innehåller siffror!
https://www.avestatidning.com/2019-...an-inte-komma-och-saga-att-det-ar-fel-siffror
Inget alternativ är optimalt.
Och eftersom jag skriver på mobilen blir det kortfattat.
Med " många i vården " menas såklart inte vårdtagare utan de som arbetar i vården.
Nä...och det gäller väl mycket i denna tråd.Att du syftade på folk som jobbar inom vården förstod jag gott och väl. Men ”många i vården” betyder ju direkt ingeting som källa i sammanhanget.
Nä...och det gäller väl mycket i denna tråd.
Nåväl, jag har dock hyfsad information om detta. Men det går även att googla om att det finns obekväm personal.
Vill du ha källor?
Tycker inte det behöver diskuteras mer förrän vi ser vad de hittar på.Diskussionen om abort kanske gör sig bättre i en egen tråd?
Diskussionen om abort kanske gör sig bättre i en egen tråd?
Precis. Jag diskuterar gärna just regeringsbildningen men nu drunknar ju tråden i inlägg om abort. Var liknande tidigare när ngt annat snurrad igång, fick hoppa över flera sidor när man inte orkar läsa sidospåren..Jag funderade precis på samma med såhär allmänna frågeställningar? Vad som sedan kommer fram av den nya regeringen osv passar väl här men kanske inte riktigt vad vi och resten tycker om abortgränserna?