Kristersson vill upprätta DNA-register och kunna utvisa invandrare med dålig livsstil enligt artikel i GP. Kan inte läsa artikeln då den är låst men om jag hade någon gnutta förtroende för Kristersson kvar så försvann det sista nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer det så vill man ju bara kräkas.Kristersson vill upprätta DNA-register och kunna utvisa invandrare med dålig livsstil enligt artikel i GP. Kan inte läsa artikeln då den är låst men om jag hade någon gnutta förtroende för Kristersson kvar så försvann det sista nu.
DNA-registret handlade väl mer om att hjälpa poliser vid brott?Kristersson vill upprätta DNA-register och kunna utvisa invandrare med dålig livsstil enligt artikel i GP. Kan inte läsa artikeln då den är låst men om jag hade någon gnutta förtroende för Kristersson kvar så försvann det sista nu.
Lägger grunden till skyldig tills motsatsen bevisats.DNA-registret handlade väl mer om att hjälpa poliser vid brott?
Så fantastiskt många har de inte så vi får hoppas att de som finns är lydigaUndrar hur många av L:s riksdagsledamöter som röstar nej på måndag.
Inga.Undrar hur många av L:s riksdagsledamöter som röstar nej på måndag.
Nyfiken, vilka, hur och när?Inga.
Nejsägarna har metodiskt rensats ut ur L
Sedan Birgitta Olsson utmanade Björklund. Alla som inte tillhör eller stöttar gubbgänget av marknadsliberaler tystas ner och trycks undan tills man väljer att avsluta sitt medlemskapNyfiken, vilka, hur och när?
Ah ok, trodde att du menade senaste åren.Sedan Birgitta Olsson utmanade Björklund. Alla som inte tillhör eller stöttar gubbgänget av marknadsliberaler tystas ner och trycks undan tills man väljer att avsluta sitt medlemskap
Undrar hur många av L:s riksdagsledamöter som röstar nej på måndag.
Kan du inte läsa på t ex aftonbladet.se, expressen.se, dn.se osv. Där var det inte låst till för en stund sen.Kristersson vill upprätta DNA-register och kunna utvisa invandrare med dålig livsstil enligt artikel i GP. Kan inte läsa artikeln då den är låst men om jag hade någon gnutta förtroende för Kristersson kvar så försvann det sista nu.
Inga.
Nejsägarna har metodiskt rensats ut ur L
Ja, alltså nej till sd-samarbeteDet är väl inte så mycket nej-sägarna som att de liberaler som var mer åt vänsterkanten i partiet. Det är/var ett rätt delat parti.
Det är väl inte så mycket nej-sägarna som att de liberaler som var mer åt vänsterkanten i partiet. Det är/var ett rätt delat parti.
Föreställer mig att hon är en av dem som ser minst problem med det lite oavsett.Hör Ebba Busch berömma Jimmie Åkesson för att han avstår från att sitta i regeringen och överlåter åt andra att driva igenom hans politik, och blir inte riktigt klok på om Ebba Busch inte fattar att hon är SD:s nyttiga idiot eller om hon inte bryr sig. Eller om hon kanske missade historielektionerna i skolan...