Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna för fyrbeningar då, det har varit ont om dem i tråden än så länge!Kul tema @Flixon Det ska verkligen bli en utmaning att hitta rätt och inte allt för vanligt (dvs unge på gunga för mig ). Har jag tur kan det bli fyrbeningar inblandade, men det beror nog på om vädret håller sig på rätt sida
Kanske ska tillägga att det är tåg som syns på bilden Eller närmare bestämt ljuset från tågfönstren.Det var nära att det inte blev någon rörelse-bild här, dels pga lat och bekväm soffa, och dels eftersom jag glömt ladda batteriet Men jag pallrade mig iväg och batteriet höll ut!
Haha, jag var inte tillräckligt snabb tydligen Japp!Är det ett tåg @Flixon?
Det finns förresten fler bilder från eldshowen som jag tog den här bilden på min blogg, adressen finns i min profil eller så är det det är nicket jag har här .blogspot.comDet blev inga fyrbeningar den här gången, däremot en bild som jag är grymt nöjd med! Det här är min tolkning av rörelse
Blev inget bidrag från mig.. Får försöka den här veckan istället.
Veckans tema: Ljus
Nästa veckas väljare: @zassoo
Det är det som är bra med sådana teman som vi haft hittills, ljus, rörelse, halloween och lätt. Det går att tolka nästan hur långsökt som helst Tema träd eller porträtt är inte lika förlåtande@Ninnurur Man kan ju tolka temat på många olika sätt
Ja vi hade ju liknande fast läxor på fotokursen jag gick, det var jätteroligtDet är det som är bra med sådana teman som vi haft hittills, ljus, rörelse, halloween och lätt. Det går att tolka nästan hur långsökt som helst Tema träd eller porträtt är inte lika förlåtande