Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en idé, men det känns som jag har gjort den lite redan... (se min avatar liksom.. ) Men det får bli en nödlösning om jag inte kommer på någon annan, bättre idé! Jag blir väldigt nyfiken på din idéJag hade förresten jättebra idéer när jag valde tema. Nu? Nu känns ingen av dem lika bra längre och allt blev jättesvårt får hoppas på fint väder och en villig barnmodell på lördag
Som jag sa tidigare - visst kan man ta en gammal bild om man vill, men det är ju ingen tävling utan en utmaning där vi ska utvecklas som fotografer så det är ju roligare och mer lärorikt med nytagna bilderJag skulle vilja vara med! Låter som en rolig utmaning
Tänkte på hur gamla fotona får vara. Menar då om det är okej att lägga upp en bild som är 2 - 3 månader gammal? Eller måste den vara dagsfärsk?
Hur har du gjort för att få effekterna? Är det någon speciell belysning eller så?Här kommer mitt bidrag
Helt ok tolkning! Och väldigt fin bildVad kul att se era bilder! Jag hade helt glömt bort att jag skulle fota, ligger hemma och snorar Men jag vill gärna vara med, så jag drog fram kameran och gjorde helt klart en egen tolkning på temat, haha. Min bild anspelar mer på "lätt" som i "enkel, okomplicerad". En vit orkidé-blomma i all sin enkelhet Hoppas den tolkningen var ok på temat.
Jag startar veckans tema med min bild då, det blev ingen fjäder utan fjäderlätt regn! Det känns också som veckans tema här i Skåne... Fast kanske inte fjäderlätt hela tiden
(Och för sakens skull kan jag ju meddela att den är inte manipulerad utan bara lätt redigerad )
Jag fick inte riktigt till det som det såg ut i min fantasi, löv är svårregisserade visade det sig :-) .
Här kommer mitt bidrag. Duvor är inte heller så lätta att regissera Inte väder heller. Först hade jag tänkt en vanlig flygbild, men så fick jag den här och känner att det är ju verkligen lätt! Ja för duvan iaf, ett sånt där konststycke för oss gör den lätt som en plätt, och det ser ganska maffigt ut dessutom!
Jag hade lite svårt med brus i bilden för den är tagen i duggregn/dimma, och när jag drog på brusreduceringen för högt så försvann fjädrarnas kontur. Men jag gillar den ändå!
Tack! Eller hur, jag har försökt fånga vattendroppar hemma i köket, det resulterar bara i frustration och huvudvärk Mycket lättare när det regnar ute!Snyggt! Det är inte helt lätt att fota vattendroppar, talar av erfarenhet