Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken lyckad posering av kisse! Hade statyn till vänster inte varit där hade bilden varit perfekt, men jag förstår att det är en ögonblicksbild såklart
Inser när jag kollar på bilderna igen att jag nog gillar en annan bäst, tightare beskuren :-)Vilken lyckad posering av kisse! Hade statyn till vänster inte varit där hade bilden varit perfekt, men jag förstår att det är en ögonblicksbild såklart
Bidde inga bilder från mig, batteriet på kameran dog och tillfället försvann... typiskt. Kommer igen nästa vecka hoppas jag.
Nytt försök denna vecka! @Matinee har du något tema till oss?Och jag glömde fixa det jag behövde för att genomföra min idé...
Jag höll på att kommentera nåt om att jag var jag men kände mig lite som en stalkerJa den blev väldigt uppskattad där, det var jättekul Det var tack vare ditt tips som jag gick med i den gruppen
https://www.facebook.com/groups/175176009354033/?fref=nf@Flixon Vad är det för fotogrupp? *nyfiken*
och jag ska må bättre så jag orkar fota... mummel mummel...Nu måste jag komma ihåg att fota... Buke är dessutom dålig på att visa notis för denna tråd trots jag har den på bevakning så glömmer av att gå in ibland...
Har hänt mig med fast jag bevakar trådar, tror det är någon bugg.Nu måste jag komma ihåg att fota... Buke är dessutom dålig på att visa notis för denna tråd trots jag har den på bevakning så glömmer av att gå in ibland...