Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härlig bild, kör du också lastbil?
Oh ja det får man, samt se mycket vilt också.Tackar.
Många fina sol upp- och nedgångar man sett når man är ute och åker.
Oh! Rolig utmaning!
Jag hade nästan gått lite mer åt sidan och fått med ännu mer av gatlyktan som motljus, skapat en aura liksom Men jag älskar häcken i bakgrunden! Den är ashäftig!Här kommer mitt bidrag, får passa på nu innan snön smälter bort helt.
Det kom en bil och jag ville testa att försöka få med ljuset, men såklart kan man ändra vinkel, men i stundens hetta får man va snabb. Det kommer inte så många bilar på vår väg och jag tror inte folk blir så glada om jag ställer min bil på vägen bara för att få med lite ljus.Jag hade nästan gått lite mer åt sidan och fått med ännu mer av gatlyktan som motljus, skapat en aura liksom Men jag älskar häcken i bakgrunden! Den är ashäftig!
Jag förstår hur du menar! Om det bara var ögonblicksfoto så är det ju så bra som det kunde bli!Det kom en bil och jag ville testa att försöka få med ljuset, men såklart kan man ändra vinkel, men i stundens hetta får man va snabb. Det kommer inte så många bilar på vår väg och jag tror inte folk blir så glada om jag ställer min bil på vägen bara för att få med lite ljus.
Något jag dock skulle vilja göra är att dra ut i skogen när det är halvmörkt och fota bilens ljus från träden så man ser hur ljuset sprider sig (ljus linjer typ) undra om jag förklarar så ni förstår, känner mig lite luddig, vet vad jag tänker på men så svårt att förklara.
Ja det fick bli ett ögonblicksfoto den här gången, gillar egentligen att planera mina foton, men ibland är dom där spontana ögonblicken rätt okej också.Jag förstår hur du menar! Om det bara var ögonblicksfoto så är det ju så bra som det kunde bli!