Alias - valt ämne antal gånger:
Warg II
Ninnurur II
Ackio 0
Migo 0
Lavinia 0
Lisa412 I
Trott 0
Flixon I
hemlig 0
RedHyuuga I
Warg II
Ninnurur II
Ackio 0
Migo 0
Lavinia 0
Lisa412 I
Trott 0
Flixon I
hemlig 0
RedHyuuga I
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis hemkommen från en lång och tuff arbetsdag med avslut på ridlektion direkt efter jobbet (ingen tid att åka hem och koppla av), nu både fryser jag och musklerna värker.
Så med tanke på det så får det bli ett tema vardagen, helst från sitt jobb om det inte råder fotoförbud eller att man inte har något jobb eller va påhittig. Nyfiken på hur ni kan göra era vardagar/jobbet intressanta på bild.
Jag vet inte vem som får äran att ta ny utmaning nästa vecka är tyvärr för trött för att kolla igenom tråden, känner någon sig manad är det varsågod från min sida i alla fall.
Nu blir det en varm dusch och säng, sen på jobbe imorrn, kanske tar med mig kameran då.
Men sist läste jag något om två bilder per tema och många som var positiva till det, nu är jag förvirrad..Hörni, EN bild per tema! Inte en per inlägg. Visst, det har varit lite fritt en stund men nu håller vi oss till reglerna igen! *hötter med fingret* och har man missat att posta sitt bidrag innan midnatt på söndagen så är den veckans tema kört, man får inte lägga in det nästa vecka.
Vill man visa fler bilder så finns fototråden
Om man inte kan välja mellan två bilder så borde dom läggas i samma inlägg (om vår utmaningsledare tycker att det är en bra idé), så man kan diskutera om varför man borde valt den ena eller den andra i så fallMen sist läste jag något om två bilder per tema och många som var positiva till det, nu är jag förvirrad..
Nja, jag tyckte att det var en idé som kunde diskuteras, inte mer än så.Men sist läste jag något om två bilder per tema och många som var positiva till det, nu är jag förvirrad..
Som jag förstod det handlade det inte om att inte kunna välja, utan att det skulle va roligare att lägga upp två bilder.Om man inte kan välja mellan två bilder så borde dom läggas i samma inlägg (om vår utmaningsledare tycker att det är en bra idé), så man kan diskutera om varför man borde valt den ena eller den andra i så fall
Jaha..Nja, jag tyckte att det var en idé som kunde diskuteras, inte mer än så.
Detta är min vardag (och fordonet jag satt i när temabilden för denna vecka togs), detta är dock en mobilbild (tyvärr med dålig skärpa för kvalitén försvann när jag ladda upp den). Tycker ändå det går att få till rätt bra bilder med en mobil bara man har lite fantasi.
Förresten vart brukar ni lägga upp era bilder?
Jahapp. Förlåt då.Hörni, EN bild per tema! Inte en per inlägg. Visst, det har varit lite fritt en stund men nu håller vi oss till reglerna igen! *hötter med fingret* och har man missat att posta sitt bidrag innan midnatt på söndagen så är den veckans tema kört, man får inte lägga in det nästa vecka.
Vill man visa fler bilder så finns fototråden
Fast din var ju ändå en vardagsbild. Man får ju lägga upp en svartvit även om det inte är temat, om man villJahapp. Förlåt då.
Jag la ju upp trädet också. Fast egentligen mest för att visa att det inte blev nån svart vit bild.Fast din var ju ändå en vardagsbild. Man får ju lägga upp en svartvit även om det inte är temat, om man vill