L
LakritsZ
Jag har 2 chihuahua´s skulle gärna vilja se bilder på era chihuahua´s...så släng in dem........
Mina kommer senare............
Mina kommer senare............
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stacey väger 2 kg när hon är som hon ska. Just nu är hon lite knubbig och väger 2.2 kg. Men vi ska bli lite mer aktiva när sommaren kommer. Ut och träna mer och ut på agilitybanan igen. Nu när det bara är lerigt och regnigt tycker varken hon eller jag att det är speciellt roligt.Hon är så söt din lilla dam, hon kan inte väga mycket?
Väger han nästan 2 kg och är 16 veckor gammal?? Shit!!Min lille herre då, 1.8 kilo tung och ganska exakt 4 månader gammal i dagsläget (undrar hur mkt större han blir??):
Jag har gått flera lydnadskurser med Stacey. Dessutom har vi gått agilitykurs. Tränar hemma gör vi på lydnaden och lite tricks.Ni med vavvor, vad tränar ni med dem?
Det funkar hur bra som helst. Dock blir det ju inte en rask promenad på 1 mil. Men det blir en lagom promenad i 5-8 km.Hur funkar skogspromenader?
Stacey är mer eller mindre uppfödd i stallet då jag hade stall hemma på den tiden. Men med på ridtur hade jag aldrig haft henne. Först och främst är hon inte tillräckligt snabb och för det andra så händer en olycka så lätt. Och det är inte mycket som behövs för att en chihuahua ska bli skadad av en häst eller annat djur. Sen måste man även tänka på rovdjursrisken i skogen. Det är ett par vavvor som faller offer för rovfåglar varje år tyvärr.Är det någon här som har häst och låter vavvorna följa med till stallet, med på ridtur osv?
Väger han nästan 2 kg och är 16 veckor gammal?? Shit!!
Han kommer ju bli ca 3 kg om inte 3.5 kg som vuxen.
Är han svensk eller import?
Vad allas vavvor ser olika ut tycker jag, eller vad tycker ni?
Vaddå den långhåriga? Av alla bilder i denna tråden så finns det 3 st korthåriga, och 2 st av de sitter på samma bild och tillhör Spói. Den tredje är vavvan som tillhör Ainon. Resterande vavvor är långhåriga.men jag tycker den långhårige är snyggast.
Jo de ser ganska så olika ut. Långhåriga och korthåriga får olika uttryck såklart och sedan så är alla i olika åldrar, detta tillsammans med de olika färgerna gör nog mktVad allas vavvor ser olika ut tycker jag, eller vad tycker ni?