Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@doleron jag har alltid betalat på plats!
Jag letar för fullt efter foderhäst för senare köp men verkar vara omöjligt att hitta någon :/ våren är snart här och jag får bara fortsätta hålla tummarna för att min framtida häst ska komma ut på annons!
Ja jag hittade hur man gjorde och fixade det direkt Tack för hjälpen.
Överlag tycker jag tdb funkar väldigt bra. Smidigt med att ha ett konto där som startavgifterna dras från. Det tävlingssystem jag är van vid (WRAS) är tusen gånger osmidigare
@Ackio hjälp! Jag fattar inte hur jag ska betala p&r? Tidigare tävlingar jag vart på har betalats på plats så hur gör jag nu? Du som har koll och vet
@doleron jag har alltid betalat på plats!
Jag letar för fullt efter foderhäst för senare köp men verkar vara omöjligt att hitta någon :/ våren är snart här och jag får bara fortsätta hålla tummarna för att min framtida häst ska komma ut på annons!
@Ackio nej men varför känner du så?
@sthu ja det hade vart guld! Så mycket lättare både för arrangörer och ryttare. Tänker hur mycket tid och energi man lägger bara på att få in rätt betalningar. Hade man ju sluppit då
Hah tror den var den 22a
Jag vet inte. Bara orkar inte med hästandet alls just nu. Tappat fokus på hela mitt liv och känns som jag behöver mer tid för mig själv, komma på benen igen. Vill knappt till stallet längre. Tar mig inte tid umgås med hästen. Bara mockar och åker hem.
Nej vad tråkigt En sån period har jag också varit i men det blev bättre efter ett tag och nu är jag mer taggad än någonsin. Vad har du för häst? Hoppas verkligen att du hittar tillbaka till det roliga snart!
Sist tog vi kontant. Halva startfältet uteblev. Så nu kommer vi gå genom TDB i fortsättningen.
Då går vi inte back eller förlorar intäkter.