Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Haha, så länge gick det innan novemberhelgerna började bokas upp! Givetvis har vi redan fått förhinder.. Lägger in några fler förslag så får vi se vilken dag de flesta kan :) Hoppas att inget mer dyker upp som sätter käppar..

Lördag 13/11
Modett & Harry

Lördag 20/11
bollen__
Invincible....

Lördag 27/11
Modett & Harry

Kl 13? Då hinner man äta lite lunch innan och surra ett ganska bra tag innan de börjar stänga :)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Haha, så länge gick det innan novemberhelgerna började bokas upp! Givetvis har vi redan fått förhinder.. Lägger in några fler förslag så får vi se vilken dag de flesta kan :) Hoppas att inget mer dyker upp som sätter käppar..

Lördag 13/11
Modett & Harry
bollen__ (ev, ska på firmafest kl18, så kan bli lite tajt)

Lördag 20/11
bollen__
Invincible....

Lördag 27/11
Modett & Harry
bollen__

Kl 13? Då hinner man äta lite lunch innan och surra ett ganska bra tag innan de börjar stänga :)


tiotiotiotiotio
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag kan nog de flesta helger, jag har inte fått mitt schema ännu, men jag tror att jag jobbar den 20/11. Eller jag har iofs ingen aning, jag bara chansar:D

Återkommer när jag fått veta när jag jobbar.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Måste kolla när jag förväntas vara nere i Sundsvall... Hör av mig när jag kollat upp hur det ser ut.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Lördag 13/11
Modett & Harry
bollen__ (ev, ska på firmafest kl18, så kan bli lite tajt)
Bubbaz & Malcom (lite osäkert dock, inget bokat men kompisar som fyller 30 fredag o söndag :D )

Lördag 20/11
bollen__
Invincible....
Bubbaz & Malcom

Lördag 27/11
Modett & Harry
bollen__
Bubbaz & Malcom

Kan inte svara för syrran men hon kan nog säkert tänka sig att hänga med!

Kl 13 är en tid som borde funka för oss!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Jag har PM:at syrran din så att hon kan kika in i tråden och hänga på! Du får sparka lite på henne från mig om det inte funkar ;)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Lördag 20/11
Modett & Harry
bollen__
Invincible....
Bubbaz & Malcom
Emmah.S &Theo



Vilken tid c:a ska vi ta och vars?
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Knapplånar mig själv.

Jag och Theo kan i princip vilken lördag som helst förutom den som kommer nu...ska jobba :crazy:
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

*kl*
Puh, då har man fått tummen ur och lagt in annons efter medryttare till sin gamle get. Får hoppas jag hittar någon bra och engagerad medryttare. Mina tidigare har haft tendens att försvinna efter ett litet tag :(

Ang. Bukefika
Nu har jag kollat mitt schema. 19-21 nov måste jag vara i Sundsvall pga skola. I övrigt så är jag nog rätt fri.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Länge sen jag besökte er här på tråden, men fika säger man inte nej till!:d. Hakar på när som helst och var som helst..:D.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Då ska du skriva in dig såhääääär

Lördag 13/11
Modett & Harry
bollen__ (ev, ska på firmafest kl18, så kan bli lite tajt)
Bubbaz & Malcom (lite osäkert dock, inget bokat men kompisar som fyller 30 fredag o söndag )
Barret
Emmah.S
Flisan

Lördag 20/11
bollen__
Invincible....
Bubbaz & Malcom
Emmah.S
Flisan

Lördag 27/11
Modett & Harry
bollen__
Bubbaz & Malcom
Barret
Emmah.S
Flisan

Tog mig friheten att skriva in Emmah och Flisan också :)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Det verkar ju som att 27:e är mest lovande so far, men det är ju ett tag kvar så vi får väl se hur det ser ut lite längre fram :)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Ja, det vore så roligt om det blev av!! :D

knapp
har börjat se mig om efter en billigare lägenhet. Att det ska vara så svårt!! Har ni några tips?
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Tycker lägenheter i Umeå generellt är rätt dyra.. Men man kan nog vinna på att bosätta sig i ett lite "oattraktivt" område t.ex. Och såklart kolla privata hyresvärdar, via Blocket osv. Makens morbror hyr exempelvis ut ett pytte-etta på Haga.
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Var vill du bo, och vad har du för maxhyra? Vilka övriga krav har du?:D

Jag ska kolla vilken helg jag ska jobba och hur jag ska jobba, sen kan jag meddela vilken helg som passar mig!
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

+ Kivina
Jag vill bo typ Haga, Teg, Centrum, ja därikring. Kanske Mariehem.
En billig 1a är jag ute efter, eftersom tanken är att jag och karln ska köpa lgh, men medans vi letar(och det verkar ju ta tid och får gärna göra det) så är jag sugen på en billigare lägenhet eftersom jag både vill spara pengar och dessutom vet att jag mest troligt blir arbetslös.
Gillar min lgh egentligen men vet att den kommer kännas för dyr ifall jag ska plugga/bli arbetslös..

Modett, yttepytte etta hur litet är det? ;) Haga älskar jag ju!
Ja det är svårt det där, när man samtidigt inte vill bo i "tjotahejti" (ja ersboda känns som det) när vi letar br kollar vi på röbäck osv, mkt billigare än haga där jag egentligen vill bo, men pengarna styr ju. hyresrätt spelar ju egentligen mindre roll vars jag bor, holmsund är skitbilligt men jag tänker som så att med bensin varje dag till stan så hamnar jag ju ändå på samma summa som hyrorna är i stan typ..

Oj vilken roman det här blev!! (ps jag vet nästan inga privata hyresvärdar, bara där jag och J bodde, och där jag bor nu..)
 
Sv: Bukehästar i Norr- och Västerbotten del 3

Då lyder råden att annonsera själv på Blocket. Många privata annonserar inte själv oftast utan svarar på annonser istället.

Bostaden har ju lägenheter ute på röbäck också. Jag bodde där i en etta på 40 kvm och betalade 3000 i månaden tror jag.
 

Liknande trådar

Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 200
Senast: Svartkatt
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
570
Senast: CaisaCax
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
764
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 464
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Föl 2020
  • Exteriör Welsh cob

Omröstningar

Tillbaka
Upp