Buke-starthästar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fnobby
  • Startdatum Startdatum
F

Fnobby

Kan vi inte uppdatera den gamla tråden med vilka som har vilka hästar, så man vet vilka man ska hålla utkik efter ute på banorna? :idea:

Själv har jag Sergeant Buttler och Chica Star just nu.

Sv: Buke-starthästar

Jag har Wild Water och förhoppningsvis är Easter Day (alias Nisse) på gång framåt sommaren... :idea:

Vi har Naiomi Belle på gång till start framåt ..... (om inget sketer sig alltså)

Sumo Buttler
Sober Rapida

+ ett antal passhästar som jag inte orkar skriva upp :p

Jag har Leazy (har semester nu)
och Simpsona Girl (ostartad)

Akrobat Sign
Galliho (varit ifrån länge, håller han ihop så startar han i sommar)
Love Tango
Mill Gibson
Mill Lazer
Mill Nobell
Othello De Retz
Space Ball

Treåringarna kommer nog inte ut i år.

Min sköthäst
Topaze d'inverne
Startar på fredag på solvalla.

Men just nu ser hon inte mycket ut för världen och ja skulle hellre sätt att hon fick byggas upp ett tag till.

Nä, mitt "ex" äger henne och tog "hem" henne igen då hon knappast levt upp till förväntningarna i träning...hon var så ledsen i ögat :cry:

Så nu är hon behandlad efter sista starten och jag rider upp o ner i skogen där inga stigar finns :D ...har ridit galoppintervaller, stretchat så nu snubblar hon inte längre..Pigg som busen , ökat i vikt o glad i ögat är hon....Ett litet tidsfördriv för mig, jag tycker det är kul igen, trevlig häst som numer tar galopp från stillastående, går precis överallt, hoppar över diken ..har inte kört fort i vagn än men är hon bara fräsh o glad så ska det ju inte dröja förrän hon är ute igen.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 551
Senast: Raderad medlem 149793
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Roheryn
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka