Buke segt!?

malumbub

Trådstartare
Tänkte bara kolla om det är en känd faktor som gör att man ibland inte ens kommer in på startsidan på 15-45 minuter och om det då är nåt vi bukare kan göra för att underlätta...?

Jag har t ex flera gånger, efter att ha postat ett inlägg, hamnat på första sidan av tråden efter en stunds seghet. Och många verkar ha problem med dubbelpostningar eller att de inte ens kan läsa trådarna...

Är det nåt vi kan göra, Gunnar, för att hjälpa till?

Sv: Buke segt!?

Jag arbetar med problemet, det kan ta någon vecka eller så, sedan bör jag ha en lösning som räcker ett tag ;)

För att hjälpa till så kan ni sluta söka, sluta använda Nya inlägg och sluta gå in på sidan när alla andra är inne :)

Vi kanske skulle dela upp oss i skift? Alla nick som börjar på A eller B får vara inne mellan 06 och 07, C och D mellan 07 och 08 osv?
:rofl:

Kan du inte ta bort "Nya inlägg" tills vidare då? Jag har typ aldrig använt den! :p

Det är nog mitt fel att det segar.
Jag trycker på den stup i kvarten ;)

Vi kanske skulle dela upp oss i skift? Alla nick som börjar på A eller B får vara inne mellan 06 och 07, C och D mellan 07 och 08 osv?
:rofl:

:mad: :mad: :mad: Bara för att ditt användarnamn börjar på U.... Carolus som börjar jobba 6.20 och inte har tillgång till dator på jobbet... :devil: :( ;)

Tror inte mina arbets skall vara med om att Carolus är utan buke en vecka eller mer...

Självklart! :D

Men vi får hoppas på serverbytet i kväll istället så slipper vi införa restriktioner!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
55 097
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 272
Senast: Enya
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 186
Senast: Twihard
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 315
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30