Buffy the Vampire Slayer

@AmyPond alltså, så här är det. Jag har fortfarande inte kommit över Amy&Rory, eller *gråt* *bryter ihop* :cry:
den 11:e doktorn..
Såpass att jag inte klarat av att titta på den nya säsongen. *gråter lite till*

I feel you!
Amy-crying-in-Pond-Life-doctor-who-series-7-32068895-245-138.gif

Jag har sett totalt 1 avsnitt av nya säsongen, var liksom inte samma sak längre. Men jag kommer säkert älska den också när det väl är dags. Maybe...*bölar*

Tumblr_ls9hm87aRu1qf4sef.gif

I feel you!
Amy-crying-in-Pond-Life-doctor-who-series-7-32068895-245-138.gif

Jag har sett totalt 1 avsnitt av nya säsongen, var liksom inte samma sak längre. Men jag kommer säkert älska den också när det väl är dags. Maybe...*bölar*

Tumblr_ls9hm87aRu1qf4sef.gif

Spike med bar överkropp i all ära, men inget får mig att smälta som en genomsnäll kille, med wonky legs och i bowtie..

200.gif

Finns ingen DW- tråd.

Jag måste ha världens bästa kompis, vi gick och såg The Day of The Doctor på bio. Han hade aldrig sett ett enda avsnitt, trots det ställde han upp på att komma i bowtie och i Dr Who- skor-ish. (Och jag blev poked av en Dalek!)

jag är på säsong 2 avsnitt 9-10 (what´s my line)

läser på wiki nu att Spike skulle ha dött egentligen i dessa avsnitt :eek:

JA! Tänk om Whedon hade dödat Spike efter hans första säsong :nailbiting::nailbiting: Tur att dåtidens fans styrde upp det hela :bow: Läste någonstans att det fanns tankar på en Spike-film också men James sa att han enbart hade sju Spike-år (Spike ska ju liksom inte åldras och James var ju redan 36 när han blev in i Buffy-världen) och de kunde inte få ihop en budget till det :arghh:

JA! Tänk om Whedon hade dödat Spike efter hans första säsong :nailbiting::nailbiting: Tur att dåtidens fans styrde upp det hela :bow: Läste någonstans att det fanns tankar på en Spike-film också men James sa att han enbart hade sju Spike-år (Spike ska ju liksom inte åldras och James var ju redan 36 när han blev in i Buffy-världen) och de kunde inte få ihop en budget till det :arghh:

:arghh: Nedrans åldrande!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: Sharpless
·
Äldre För att inte deraila tråden om otrohet, där frågan om boende kom upp, skapar jag en ny tråd. Citerade ett gäng inlägg från tråden... 2
Svar
29
· Visningar
2 548
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 325
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka