Budget - Westernsadel

E

EMZ

Nån som vet om "budgetsadeln" ( 2995 kronor ) från Hov & Tass är nåt å hänga i julgranen...? ;)

Nån som kan hjälpa mig..?

:bump:

Sv: Budget - Westernsadel

Det e ju den som Hansbo har!
Jag har sett en i miniatyr av den och den verkade heelt underrbar!

I julgranen kanske den passar att hänga men jag skulle inte lägga en så billig sadel på min häst....:crazy: Inte om jag var rädd om hastens rygg och min egen säkerhet i alla fall...:angel:

/Carina :eek:

Håller helt med.!!!
Köp hellre en bra sadel som är begagnad än en ny billig !!!:) :banana:
Det är mycket bättre !!!
:D

Som sagt, köp hellre en bra begagnad än en ny "billig" eftersom det kan bli dyrt i längden......:crazy:
Det finns massor med bra begagnade märkessadlar till salu om du kollar olika annonssidor...;)

/Carina :eek:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 025
Senast: lizzie
·
Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
778
Western Hej Jag har en westernsadel som jag fick med när jag köpte förra hästen, för ca 10 år sedan. Jag hade nu tänkt sälja den men jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 548
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur