Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ser bara 1 tyglapp, är det bara 1 spänne på dom?Tycker deras knäppning är bra.Har några olika varianter och gillar att metallspännena göms av tyg.
Här finns en film som i slutet visar hur de spänns framtill. Inga konstigheter. T-spänne med kardborre över. Ser enkelt och säkert ut.Man ser bara 1 tyglapp, är det bara 1 spänne på dom?
Det är magnetspänne och sen t-spänne och kardborre över. Fungerar bra tycker jag.Man ser bara 1 tyglapp, är det bara 1 spänne på dom?
Puttar upp denna tråden lite. Har ett Irish turnout som har det där lilla magnetspännet förutom t-spännet (t.ex Freedom har bara t-spänne).
Jag förstår dock inte riktigt vad magnetspännet fyller för funktion, någon som vet?
I övrigt uppskattar jag verkligen enkelheten. Inte för att det är så mycket krångligare med två snabbknäppen, men.. ja![]()
Puttar upp denna tråden lite. Har ett Irish turnout som har det där lilla magnetspännet förutom t-spännet (t.ex Freedom har bara t-spänne).
Jag förstår dock inte riktigt vad magnetspännet fyller för funktion, någon som vet?
I övrigt uppskattar jag verkligen enkelheten. Inte för att det är så mycket krångligare med två snabbknäppen, men.. ja![]()