Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man göra det?
Någon som gjort det?
Mina föräldrar är gifta och bor under samma tak.
Den ena vill jag inte och orkar inte ha kontakt med. Redan nu är kontakten väldigt sparsam.
Klart det går. Det är definitivt inte lätt, men det går.
Jag har bröt med min mamma för ett antal år sedan och har egentligen inte ångrat det en sekund. Det jag saknar är att ha en mamma (dock har jag världens bästa bonusmor i pappas sambo), men människan som kallas min mamma har bara konstant gjort mig illa så henne som person saknar jag inte direkt mycket. Sedan medföljer en stor dos dåligt samvete för de som drabbas av det hela (tex lillebror som får stå ut med att hon är på honom stup i kvarten om att hans syster är så "dum" som inte vill ha kontakt med henne), men för min del har det gett rent av själsfrid att inte ha henne i mitt liv. Har aldrig mått bättre
Hur har du hanterat det dåliga samvetet? Den nu dåliga stämningen och bråken går ut över min mamma och bror. De bor dessutom under samma tak allihopa så det går ut över alla. Men samtidigt orkar jag inte hålla god min bara för att jag "måste". Vi har inget med varann att göra och han vet inte ens hur huset jag bor i ser ut.
Hur har du hanterat det dåliga samvetet? Den nu dåliga stämningen och bråken går ut över min mamma och bror. De bor dessutom under samma tak allihopa så det går ut över alla. Men samtidigt orkar jag inte hålla god min bara för att jag "måste". Vi har inget med varann att göra och han vet inte ens hur huset jag bor i ser ut.