Brunt träns!

mysboll

Trådstartare
Nu vill jag ha ett brunt träns! Men har ingen aning om vad det finns för olika eftersom jag bara har letat efter svarta träns förut.

Krav:
* Pullarnosgrimma
* Brunt såklart ;) Helst sån här brun eller sån här
* Helst silverspännen
* Inte dyrare än 500-600:-
* Ska helst gå att få tag på snabbt! Eller i en vanlig hästaffär.

Annars är det fritt fram! :bump:

Sv: Brunt träns!

Det finns hur mycket som helst! Kolla i närmsta hästaffär :) Eller hööks/Börjes lr liknande.
Det finns massor iallafall.. :bump:

Kolla i din häst affär om du har någon. Annars är det hööks eller börjes som du kan beställa ifrån. Vet att båda har pullar träns till bra pris men färgen vet jag inte riktigt om det är den du vill ha......

Parade tränset från Börjes är rätt bra för det priset (400 utan tyglar). Har ett sånt som slit o släng träns.
Fast jag tror bara det finns med mässingsspännen.
kolla Börjes katalogen eller hemsidan för bild.
Jacson kanske har annars? Eller Willab? www.hansbosport.se

Vill inte ha Hööks eller Börjes. Har betämt mig för att vänta ett tag och spara ihop till Zaldi-tränset iaf.

annars har hastshopen.se rätt många olika träns från olika leverantörer, i många olika bruna färger ;) :p

zalditränset är annars jättefint! har ett sånt fast aachen och svart, jättsnyggt och bra kvalitet :q

Det gäller att det blir rätt brun färg oxå. :p

det låter bra det! du kanske vet vilken av dom bruna som är mörkast? havanna eller dark london?

Okej då! ;) Kan ju kolla om det finns i Linköping!

Men vad ska jag ha för schabrak!? :eek:

:eek:

BRA fråga! Jag ska kolla med den där skitungen om hon ljög om att hon hade beige luva och shabrak från JW. Ljög hon då j*vlar! :devil:

Jag hade en zaldi star förrut i färgen dark london.
Den gick mer mot brunt.
Blev fina med lite smörjning.
Havanna är röd!

granngården? har dom inte hemma brukar det gå att skicka efter o dom har verkligen de mesta

Detta tränset har jag varit och klämt på.. Jättefint! Billigt också!

SE71164_ptn.jpg

Okej, det är nog dark london isf.

Ska kolla om han kan ta hem det på praktiken, annars blir det nog granngården! :)

Jag har ett sjukt gammalt från Chétàk med pullarnosgrimma, mässing och så är det brunt och det är hur fint som helst. Chétàk håller så länge man tar han dom det.

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 319
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 564
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 501
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka