Brunstigt sto som kissar...

N

Nyfiken

Jag vet inte hur jag ska förklara detta så jag vore tacksam för alla idéer som ni kan komma med. Min lilla tvååring är brunstig och när man går fram till henne och kelar, gnuggar mulen, så kissar hon...varje gång...I början trodde vi i stallet att det var för att den som då klappade henne har ledarstoet, dvs hon visar underkastelse eller liknande...men alla kan få henne att kissa...Vad beror detta på???????

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 625
Senast: lizzie
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 668
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 187
Senast: liiinnea
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 070
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka