Bruna stövlar - var?

C

Chagini

Nu börjar mina blåa stövlar bli lite väl utslitna dom ramlar nästan av när jag rider! Eftersom jag tycker det är riktigt snyggt med bruna stövlar till vardags är det några såna jag sparar ihop till. Men nu till frågan - vart hittar man egentligen riktiga kvalitetstövlar? De här stövlarna ska jag ha i några år nu så det ska vara riktigt fina hade jag tänkt. Finns det några hemsidor med bilder som jag kan få lite inspiration ifrån? Berätta allt ni vet om var man kan hitta stövlar!

Sv: Bruna stövlar - var?

Nästan alla märken gör bruna stövlar på beställning.

Mina bruna är från www.denirobootco.com, skönaste stövlarna jag haft på mig! :love:

Har beställ ett par till nu, mörkbruna. :d

Såhär ser mina ut:
140407022.jpg

Ja dom har blixtlås och snörning, det passade liksom bäst. Men dom mörkbruna ska inte ha snörning.

Stövlarna sys ju upp efter mått så man kan säkert få dom lite som man vill. :)

finns dom i sverige då?? vart åker man då isf?

både königs och cavallo har stövlar i en mängd olika färger.
be din lokala ridsportbutik om hjälp!

joo visst det ska jag när jag kommer till sverige i sommar :D. ville bara hitta lite inspiration från lite bilder ...

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 945
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 431
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka