brukshundsklubb i Uppsala

S

Skumbananen

Letade på skk men där står det att det inte finns någon lokal klubb i Uppsala. Jag vet dock att det ligger en mot Gottsunda men vet inte vad den heter. Finns det fler?
Tänkte anmäla mig och hunden så att vi i höst kan börja gå kurser i Uppsala eftersom jag flyttar dit.

Sv: brukshundsklubb i Uppsala

Ja, jag har redan tittat på den sidan och de har inte agilitykurser vilket jag är ute efter. (Glömde att skriva det i första inlägget).

Jag är helt enkelt ute efter agilitykurser i Uppsala men även apell/nybörjare.

Sv: brukshundsklubb i Uppsala

Letade på skk men där står det att det inte finns någon lokal klubb i Uppsala. Jag vet dock att det ligger en mot Gottsunda men vet inte vad den heter. Finns det fler?
Tänkte anmäla mig och hunden så att vi i höst kan börja gå kurser i Uppsala eftersom jag flyttar dit.

Istället för att leta efter brukshundklubb på SKKs sidor ska du leta på Svenska brukshundklubbens :idea:

Liknande trådar

Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 436
Senast: Vicks
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 730
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 994
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka