Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cillavan skrev:Jag kommer att ta med den till förlossningen, men hoppas såklart att det kommer att funka utan!
Men ni som har ammat flera, HUR GÖR MAN för att slippa sår, och ont??? Går det?
Losec Mups är svindyra MEN det finns alternativ som är precis likvärdiga men mycket billigare. Jag äter Omeprazol-kapslar, en om dagen (eller egentligen med 1,5 dygns intervall eftersom jag upptäckt att det räcker). Det kluriga är att det bara är Losec Mups som enligt FASS är ok under graviditet - men de andra preparaten har exakt samma aktiva substans i samma mängd och kan alltså inte rimligen skilja sig från Losec (eftersom de inte får innehålla några andra verksamma ämnen). Jag var förvirrad över detta men har pratat med läkare, barnmorska och pharmaceut och alla höll med mig även om ingen riktigt kunde förklara hur det kunde vara så.Etienne skrev:Apropå halsbränna... Jag fick tips av min bm att prova losec mups som är receptfria. De är godkända för användning vid gradivitet (kan slås upp på fass.se för kontroll). De är snuskigt dyra men det är som att få livet tillbaka .
Om man inte spyr av det... och frågan är om det blir billigare i längden - skulle vara intressant att veta hur många förpackningar Rennie, Novalucol och Gaviscon jag förbrukade innan jag gav upp och bytteSilverkedjan skrev:Om du inte har provat Gaviscon så gör det först. Billigare och enklare.