Breeders kval dressyr

E

Emelie3

Har tänkt att försöka kvala min häst till breeders i höst, men vart är alla kval tävling? De kan ju inte vara slut redan? Har ni några kval inplanerade framöver? Vart isf? Skulle ha varit på björbäck idag, men det trasslade till sig...

Hoppas det är okej att lägga tråden här... Flytta den annars gärna (:

Sv: Breeders kval dressyr

Jag är osäker på hur många kval det finns kvar. Det har precis varit en månad med Breeders-kval så gott som varenda helg här i skåne!

Jasså...VAR skulle alla dessa kval ha ägt rum?

mvh en som tävlar i Skåne :laugh:

I Skåne med omnejd verkar det precis som Victovie sa har varit kval varje helg. En snabb titt på tävlingsterminen:
v.18 Kristianstad
v. 19 Dagstorp
v. 20 Båstad
v. 21 Björbäck
v. 22 Flyinge

I stockholm är det väl två kanske tre kval kvar.
sista i slutet av augusti.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 283
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Görel
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 317
Senast: lirco11
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar