Bred nosgrimma!

NovaAngel

Trådstartare
Ska köpa nytt dressyrträns.

Det ska vara brunt,mässingspännen, BRED nosgrimma och gärna utan eller med avtagbar nosrem.

Tänkte specialbeställa ett från OS men tänke om ni hade några övriga förslag,gärna bilder eller länkar.

(kom ihåg BRED nosgrimma)

Tack på förhand:)

Sv: Bred nosgrimma!

OS har en ny modell med 5 cm nosgrimma. Heter Milano.

Annars finns Döbert med 45mm nosgrimma, är dock 5 cm inkl fodringen. Jag har ett sånt jättesnyggt. :d

Döberts bruna färg är snyggare tyckar jag, och nosgrimman mjukare. OS har snyggare pannband at beställa till. Annars är dom likvärdiga.

Ja,OS vet jag och har varit lite inne på Döbert med men som sagt,pannbanden är fina på OS...:)

OS har en ny modell med 5 cm nosgrimma. Heter Milano.

Annars finns Döbert med 45mm nosgrimma, är dock 5 cm inkl fodringen. Jag har ett sånt jättesnyggt. :d

Döberts bruna färg är snyggare tyckar jag, och nosgrimman mjukare. OS har snyggare pannband at beställa till. Annars är dom likvärdiga.
Du har ingen bild på milano tränset? Hittar inte det på deras hemsida...

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 277
Senast: Shpongle
·
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 290
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 136
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar