Bränna CD - hjälp mig!

G

glasrutan

Ska bränna en CD och har en massa filer som ligger sorterade i olika mappar. Jag kan adda filerna en och en men jag vill gärna ha kvar indelningen i mappar. Det verkar inte funka att markera mapparna och adda dem. Alla mappar ligger under en annan mapp men den går inte heller att adda. Går detta att fixa på något vis? Jag använder programmet NTI CD&DVD-maker gold.

Tacksam för svar!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bränna CD - hjälp mig!

Står inte add eller nåt undertill?
Jag fick programet till min laptop men slängde tyvär ut det det första jag gjorde och installerade Nero istället.
 
Sv: Bränna CD - hjälp mig!

Jo, det finns en "add-knapp" men om man markerar en hel mapp så öppnas bara mappen och den vill att man ska adda filerna en och en. Jag skulle vilja adda en hel mapp inkl alla undermappar, men det kanske inte går? Jag hittar inget sätt att att sortera filerna i efterhand heller.
 
Sv: Bränna CD - hjälp mig!

Låter ju skumt att det inte skulle gå, men det är väll ett extremt budget program så kan inte.. Men låter ju lite tveksamt endå..s
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
628
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 342
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 322
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Hej. Längesedan jag var aktiv på detta forum men nu känner jag att jag behöver skriva av mig och kanske få ett gott råd eller två så...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
12 426
Senast: LelleLilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp