Bråkig häst som gör som han vill

Sv: Bråkig häst som gör som han vill

Har inte något bra tips men har det precis likadant gällande uteritterna med min fjording. jag har skapat några trådar om det, du kan ju kolla dom! har fått massa bra tips där. Jag börjar tyvärr ge upp tror jag, kommer nog inte ha min pålle kvar i framtiden som jag hoppats:(
Dock tycker jag nog att det borde kollas upp att han inte har ont någonstans.

Lycka till!:bump:
Tråkigt att du inte klarar av honom, ta gärna lite hjälp på vägen.
En fjording är så kul om det funkar, en mkt trevlig individ. Ja, envis men inte på ngt sätt omöjlig. Jag har skaffat mig en till nu och kan tänka mig ytterligare en.

Liknande trådar

Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av...
2
Svar
31
· Visningar
1 855
Ridning Min häst är diagnostiserad med en allvarlig Kissing spine som vi har rehabat sedan början av året och behandlat ryggen två gånger...
Svar
15
· Visningar
1 581
Senast: Cs218
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 682
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka