Bråkig häst som gör som han vill

Sv: Bråkig häst som gör som han vill

Har inte något bra tips men har det precis likadant gällande uteritterna med min fjording. jag har skapat några trådar om det, du kan ju kolla dom! har fått massa bra tips där. Jag börjar tyvärr ge upp tror jag, kommer nog inte ha min pålle kvar i framtiden som jag hoppats:(
Dock tycker jag nog att det borde kollas upp att han inte har ont någonstans.

Lycka till!:bump:
Tråkigt att du inte klarar av honom, ta gärna lite hjälp på vägen.
En fjording är så kul om det funkar, en mkt trevlig individ. Ja, envis men inte på ngt sätt omöjlig. Jag har skaffat mig en till nu och kan tänka mig ytterligare en.

Liknande trådar

Ridning Min häst är diagnostiserad med en allvarlig Kissing spine som vi har rehabat sedan början av året och behandlat ryggen två gånger...
Svar
15
· Visningar
1 398
Senast: Cs218
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 031
Senast: Sel
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 668
Senast: AbCdE
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 686
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar