saannaniilsson
Trådstartare
hej, jag håller på att kolla på bra stigbyglar just nu, men vet inte riktigt vad jag ska kolla efter. jag är hoppryttare och vill ha några med bra grepp och inte i plast. har sett rätt många på sociala medier som rekommenderar Acavallos stigbyglar och dem ser faktiskt bra ut men så dyra, är det värt pengarna eller ska jag kolla efter några andra?
har även kollat på Fairfields aluminium stigbyglar, dem ser också ganska bra ut med bra grepp och ändå typ 1100kr billigare än Acavallos, dock inte säkerhetsstigbyglar. nån som har eller har haft dem stigbyglarna?
har också sett att många rekommenderar Freejumps, men vill inte ha plast stigbyglar då jag tror dem ska gå sönder direkt
skriv gärna om ni har eller haft såna stigbyglar och säg vad ni tyckte om dem.
har även kollat på Fairfields aluminium stigbyglar, dem ser också ganska bra ut med bra grepp och ändå typ 1100kr billigare än Acavallos, dock inte säkerhetsstigbyglar. nån som har eller har haft dem stigbyglarna?
har också sett att många rekommenderar Freejumps, men vill inte ha plast stigbyglar då jag tror dem ska gå sönder direkt
skriv gärna om ni har eller haft såna stigbyglar och säg vad ni tyckte om dem.